Wat doet een Administratief Medewerkster?
Het beroep administratief medewerkster verleent ondersteuning bij diverse administratieve werkzaamheden. Deze administratieve werkzaamheden zullen een professionele aanpak verijzen. Verder zal er oplossingsgericht gewerkt moeten worden en zijn communicatieve vaardigheden een pre.
Welke taken heeft een Administratief Medewerkster ?
- Het zelfstandig kunnen inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden
- Controleren van aangeleverde formulieren
- Administratieve ondersteuning door middel van het invoeren van de administratieve gegevens van de organisatie en de controle hiervan
- Opstellen van rapportages (dagelijks, wekelijks, maandelijks)
- Gestructureerd en accuraat verwerken van documenten
- Archiveren van documenten
- Beheren van informatie
- Controleren en corrigeren van (sub)administraties
- Flexibel zijn ingesteld, zaken goed kunnen structureren en prioriteiten stellen
- Kan ook onder druk gestructureerd en accuraat werken
- Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan
- Minimaal ervaring met het MS office pakket
- Minimale ervaring met een ERP pakket
Wat verdiend een Administratief Medewerkster?
De salaris is erg afhankelijk van de leeftijd en ervaring. Bij de start kan je circa €1.800 vragen en dat kan oplopen naar €2.200 euro per maand. In deze berekening gaan wij uit dat je leeftijd circa 30 jaar is en dat je circa 38 uur in de week werkt.
Het betreft een indicatie omdat de loon erg afhankelijk is van het aanbod banen op de markt. Alle bedragen die genoemd zijn bruto salarissen exclusief bonussen en vakantiegeld.